Total Pageviews

Wednesday, October 10, 2012

LENGKAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

segalanya dah tercapai..
dan
ya...sekarang aku dah puas dengan apa yang aku ada...
tapi masih belum sempurna...
cuma selangkah je lagi...
yakin!!!!!!!!!!!!!

aku macam kunang2
bersinar pada malam cuma
tapi jelang siang aku blurr
ntah?
memang kebiasaanya..
tak pe lah..janji aku masih sedar yang aku cuma manusia..bukan robot...


esok aku mesti impikan sesuatu lagi..
jawapanya..
pada suami aku
dia pelengkap segala..
akan dia turut kemahuan aku
tak pernah sekali pun aku kecewa...
sebab,
akan pasti dapat


patut ke rasa bangga?
atau riak?
ataupun khabarkan pada semua?

ntah lagi?
pada aku segala yang aku sampaikan hanya kerana aku mahu semua tahu yang aku da puas..
puas miliki segala impian
semuanya kerana dia(suami aku)


aku langsung tak mampu nak balas apa pun..
cuma aku hanya bisa
balas dengan kasih sayang yang melimpah dalam jiwa
walau aku kasar tak bertempat
menyeringai macam singa tak kira masa
tapi....
dia dah sememangnya tahu
isteri dia memang gila berbicara
tapi selembut sutera bila berdua...


SEMUA DAH TAU..
DIA CINTA AKU SAMPAI MATI
*HINGGA HUJUNG NYAWA......*

No comments:

Post a Comment